Zadejte hledaný výraz
Možná, že hledáte...
Zavřít

Reklamační řád obchodní společnosti Raiffeisen - Leasing, s.r.o. platný pro spotřebitele

Obchodní společnost Raiffeisen - Leasing, s.r.o., se sídlem Praha 4 - Nusle, Hvězdova 1716/2b, PSČ 140 00, IČO: 61467863, C 29553 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen „RLCZ“), vydává tento Reklamační řád.     

1. Stížnost/reklamace, způsob podání a obsahové náležitosti

Reklamační řád se vztahuje na problematiku stížností/reklamací spotřebitelů coby zájemců o služby poskytované RLCZ/klientů RLCZ (dále jen „spotřebitel“). 

Stížnost je podání, kterým spotřebitel vyslovuje nesouhlas nebo nespokojenost s postupem, rozhodnutím, jednáním nebo chováním RLCZ a/nebo jejích zástupců a domáhá se zjednání nápravy. 

Reklamace je podání, kterým spotřebitel poukazuje na vadu služby poskytnuté RLCZ a domáhá se nápravy vady nebo jejího následku. 

Z hlediska postupu není rozdíl mezi vyřízením stížnosti nebo reklamace. 

 

Stížnost/reklamaci je možné učinit:
  • písemně na adresu sídla RLCZ: Hvězdova 1716/2b, Praha 4 - Nusle, PSČ 140 00
  • osobně na adrese sídla RLCZ (viz výše) nebo na kterékoliv pobočce RLCZ (adresy zveřejněny na webových stránkách společnosti)
  • telefonicky na telefonním čísle +420 221 511 611
  • e-mailem na adresu rl@rl.cz
  • datovou schránkou: ID datové schránky x3cv8at.
Stížnost/reklamace by měla obsahovat níže uvedené náležitosti:
  • jméno, příjmení, datum narození nebo rodné číslo a poštovní adresa spotřebitele
  • popis skutečností, které spotřebitele vedou k podání stížnosti/reklamace
  • podpis spotřebitele v případě písemné formy stížnosti/reklamace
  • případně též kontaktní údaje spotřebitele (e-mail, tel. číslo) pro rychlejší způsob vyřízení stížnosti/reklamace

2. Vyřízení stížnosti/reklamace

Vyrozumění o vyřízení stížnosti/reklamace je ze strany RLCZ poskytnuto vždy písemně. Lhůta pro vyřízení stížnosti/reklamace činí 30 kalendářních dnů od přijetí stížnosti/reklamace RLCZ. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná pro opravu a/nebo doplnění stížnosti/reklamace spotřebitelem, k čemuž může být spotřebitel též vyzván RLCZ. Pokud v odůvodněných případech není možné o stížnosti/reklamaci rozhodnout do 30 kalendářních dnů od jejího obdržení, RLCZ o této skutečnosti spotřebitele informuje a stanoví dodatečnou lhůtu, ve které bude spotřebitele o vyřízení stížnosti/reklamace informovat. 

Nesouhlasí-li klient se způsobem vyřízení stížnosti/reklamace, je oprávněn podat bez zbytečného odkladu od doručení informace o způsobu vyřízení stížnosti/reklamace na adresu sídle RLCZ písemnou žádost o prošetření vyřízení stížnosti/reklamace.  

3. Poučení o právu na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů a orgánu dohledu

Nebude-li spotřebitel spokojen s vyřízením stížnosti/reklamace, má právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím finančního arbitra dle zákona č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, ve znění pozdějších předpisů (www.finarbitr.cz). 
Dohled nad dodržováním povinností RLCZ při poskytování spotřebitelského úvěru vykonává Česká národní banka, Senovážná 3, 115 03 Praha 1, zelená linka: 800 160 170, email podatelna%at%cnb.cz, www.cnb.cz

4. Závěrečná ustanovení

RLCZ je oprávněna v souvislosti se změnou právních předpisů či vnitřních postupů Reklamační řád měnit.   
Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 16.1.2018 a je zveřejněn na webových stránkách www.rl.cz.


 

Tato webová stránka používá soubory cookies
Mezi soubory cookies používané touto webovou stránkou patří technické (nutné), analytické, konverzní, trackingové a marketingové cookies. V informacích o souborech cookies se o nich dozvíte více informací a můžete zde kdykoliv změnit volbu cookies. Dáváme Vám možnost ponechat pouze nutné cookies, udělit souhlas pro ukládání a následné zpracování všech uvedených cookies či prostřednictvím možnosti „upravit“ zvolit jinou Vámi preferovanou variantu.